Intresseklubben antecknar - del 1

Datum: 2009-08-12 | Tid: 01:54:52
Hade tråkigt så jag sökte upp min gamla blogg kcen.blogg.se och skummade igenom den.
Hittade lite sånna där fylla-i-svaren-på-dumma-frågor-formulär och tänkte att jag kunde göra dem medan jag samlade kraft till att skriva om kvällen som varit.

So here goes.

1. VAD HETER DU?
Kim

2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Svart

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
For the girl - The Fratellis

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Var på krogen med Chrippa, Fredde och Gogge, och sen letade vi efter ett matställe som var öppet

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
Popcorn

6. HURUDANT ÄR VÄDRET JUST NU?
Kallt och mörkt

7. DEN PERSON DU TALADE I TELEFONEN MED SENAST?
Åhlén

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ansiktet tror jag

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Oja, jag älskar mig själv

10. HUR MÅR DU IDAG?
Toppen

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Vatten? Typ...

12. VILKEN ÄR DIN FAVORITALKOHOLBASERADE DRYCK?
Ciiider...haha, fjolligt

13. FAVORITSPORT?
Dans

14. HÅRFÄRG?
Mörkbrunt

15. ÖGONFÄRG?
Brun

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Solnedgång...fast det är något speciellt med att se solen gå upp också..

17. SYSKON OCH DERAS ÅLDER?
William, 9
Thea, 7

18. FAVORITMÅNAD?
Juni, Juli, Augusti

19. FAVORITMAT?
Grillad fläskfilé med potatiskroketter och bea <3

20. SISTA FILMEN DU SÅG?
Year one

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?

Lördagar

22. FAVORITHOBBY?
Skriva tror jag...om man bara får välja en

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Tror jag inte...

24. FAVORITLÅT?

ATM - For the girl - The Fratellis

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar

26. KRAMAR ELLER KYSSAR?

Kramar

27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Rent allmänt? Förhållande.., tror jag

28. CHOKLAD ELLER VANILJ?

Vanilj

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SVARAR?
-

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR
-

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
-

32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Radhus med mamma, pappa, syskon och två hundar

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Romantik, helst av det paranormala slaget

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Den är rund och svart...

36. ÄR DU ROMANTISK?
HAHAHAHAHHA....nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0