Intresseklubben antecknar - del 2

Datum: 2009-08-12 | Tid: 02:20:31
Fortsätter direkt med nästa.

Namn: Kim Norén
Födelsedag: 4:e Augusti
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: Brun
Hårfärg: Brun
Längd: 178 cm
Höger/Vänsterhänt: Vänster (SÅ KLART)
Värsta vana: Dra bort skinn från läpparna och slåss
Stjärntecken: Lejon
Sko stlk: Beror på skorna, 37-39
Är dina föräldrar skilda: Inte än
Skor idag:  Låga Converse
Din svaghet: Har ganska många
Dina rädslor: Lätt höjdskräck
Mål för det här året: Leva livet
Mest använda fras på msn: "Tja tja" (?)
Det första du tänker på när du vaknar: Fan vad varmt det är
Dina bästa kännetecken: Jag är asiat för fan!
När går du och lägger dig: När jag är trött
Mest saknade minne: Har många av dem också

Favoriter
Färg: Grön
Mat: Wok
Sport: Dans
Djur: Katt
Glass: Magnum vit
Godis: Saltlaktris
Affär: H&M typ
Sallad: Avocadosallad
Skådespelare: Mångaaa
Låt: Everybody knows you cried last night - The Fratellis
Bokstav: K
Nummer: 6
Tuggummi: Läkerol
Helgdag: Halloween
Årstid: Sommar
Tandkrämssmak: Mint
Radiostation: Lyssnar typ aldrig på radio
Parfym: Brittans
Doft: Pomegranate & hot chili
Kroppsdel på motsatta könet: Överarmarna

Vänner och livet
Vad vill du bli när du blir stor: Författare
Hur vill du dö: Smärtfritt
Vem av dina vänner är mest lik dig: Sara, Filippa och Camilla. Vi är alla lika jobbiga
Vem är högljuddast: Jag tror jag
Vem får dig mest att skratta:  Sara, Filippa, Camilla och alla andra
Vem har du känt längst: Filippa
Vem är blygast: Venne
När grät du mest: En dag hos Gogge
Vad är den bästa känslan i världen: Lycka
Värsta: När man känner sig misslyckad och patetisk
Vart vill du bo i framtiden: I London
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: Venne
Hur länge tror du att du kommer leva: Tills jag dör
Har du någonsin varit kär: Ja
Blivit dissad: Ja,
Rymt hemifrån: Ja
Föreställt dig ditt ragg naken: HAHAHAH JA
Skolkat: Ja
Sovit utomhus: Ja...
Gråtit i skolan: Ja
Spytt i skolan: Nej, och jag hoppas att det förblir så.
Velat bli modell: Nån gång har man väl undrat hur det skulle vara...
Varit otrogen:  Nej
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: Ja...
Sett en död människa: Nästan
Druckit alkohol: Ja
Ätit sushi: Mmmmm....sushi
Varit på scen: Ja, fast bara i skolan..
Snattat: Ja
Varit full: Herregud ja
Retats: YES
Blivit nerslagen: Det är bara en tidsfråga

Du...
Svär: Alltid
Sjunger bra: Nej
Dushar dagligen: Nej
Tycker att du är attraktiv: Mjo, ibland
Kommer överens med dina föräldrar: Nu för tiden
Gillar åska: Nope
Spelar något instrument: Nej, men jag skulle vilja
Äger en iPod: Ja
Går till kyrkan: Bara på skoj
Sover med gosedjur: Om jag känner för det
För dagbok: Ibland
Dansar i regn: Mmmhmmm, det är mysigt
Sjunger i duschen: Haha ja fyfan

This or that
Pepsi/Cola: Cola
McDonalds/Burger King: Burger King
Singel/gruppdate: Gruppdate
Choklad/vanilj: Vanilj
Jordgubbar/blåbär: Jordgubbar
Kött/veg: Kött!
Tv/film: Film
Gitarr/trummor: Gitarr
Kinamat/mexikanskt: Kinamat
Kakor/paj: Paj
MTV/VH1: Beror på
Blind/döv: Blind

Kan du
Gå ner i splitt: Absolut inte
Skriva med båda händerna: Ja, fast högern är lite dålig
Vissla: Ja
Blåsa en bubbla: Ja
Rulla din tunga i en cirkel: Nej
Ha dina ögon i kors: Ja
Nudda näsan med tungan: Nepp
Dansa: Definera dansa
Äta vad du vill utan att oroa dig: Nej

Vem var den senaste personen
Du nuddade: Olle, jag slog till honom
Du pratade i tfn med: Åhlén
Msnade med: Fredde typ
Du kramade: Camilla
Du skällde på: Kommer inte ihåg
Sportade med: HAHAHAHAHAHA sport?

Senast/e

Du skrattade: Idag
Du grät: Några dagar sen
Filmen du såg: Year One
Tuggade tuggumi: Typ en vecka sen
Drog ett skämt: Jag är ett levande skämt
Sång du sjöng: Sjöng med lite till For the girl - The Fratellis när jag satt på toa

Random

Vilket land skulle du vilja besöka: Japan
Hur många kuddar sover du med: 2 -4
Dricker du mjölk: Ja
Person du hatar mest: Jag hatar ingen, jag bara stör mig på folk
Mest använda fras: "LÄGG AV!" eller "NEJ!" båda med väldigt arg röst
Var tror du vi hamnar när vi dör: I jorden
Hur många signaler innan du svarar: Det beror på var jag befinner mig
Vad borde man uppfinna: En liten manick som säger hur stor chansen är att någon är attraherad av en. Skulle underlätta en del
Är du ett hälsofreak: Jag är världens största anti..
Vad är det värsta vädret: Hagelstorm
Lekte du med barbie som liten:  Ja
Hur många betyg har du ig i: Inget....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0