Just keep on going

Datum: 2009-08-28 | Tid: 15:28:44
Sitter hemma nu efter en lååång dag i skolan, och försöker få Country Story att funka, men mtt internet håller inte med mig och fortsätter att lägga av. Jag får spunk.
Ska snart lägga av med det anyway, för jag har ett schema att följa även utanför skolan.

1. Städa rummet (dammsuga och damma inkluderat)
2. Sova en stund
3. Byta till en t-shirt under klänningen
4. Gå över till Sara och äta kyckling och mysa med dem
5. Invänta greklands vitaste människors hemkomst till kalla, regninga Sverige <3


Sen har jag även fyra frågor att skriva om Rom och ett häfte på tio sidor att läsa igenom för Historia samt samhäll. MEN JAG HAR INGEN LUST MED DET!
Gör det imorgon på förmiddagen istället, eller Söndagkväll.


Mmm, vad kul det ska bli att städa.
VERKLIGEN





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0