Lan, födelsedagar och guldfiskar

Datum: 2009-08-06 | Tid: 16:27:11
Den veckan tog aldrig slut, utan direkt när Niklas föräldrar kom hem så flyttade vi över till Gogge, med ca två dagars paus, och sen spenderade vi nästa två kommande veckor där, med ännu mera mobbning, datorspel och film. Däremot så fanns det sängar till alla, förutsatt att man delade så jag och Sara tog föräldrarnas dubbelsäng och där fick även Filippa, Katti och Camilla sova när de var på besök :P

Orkar inte skriva allting som har hänt under veckorna, men vi hade en "kräftskiva" (där jag, Sara och Filippa åt kräftor och alla andra åt något annat), och lustgas var populärt, och sen så firade vi min födelsedag där.
That's right peeps, jag fyllde 18 för två dagar sen.
Whoopido...tror jag.

HAH

Fick även ett akvarium och en fisk av Sara i födelsedags present så nu står det två akvarium på mitt skrivbord, med två fiskar och en räka i varje.
Emmett och Snape är de enda som är kvar i akvarium 1, och de två Karakarof's fick byta namn till Fred och George nu när de är åtskiljda och man därför kan se skillnad på dem.
De nya tillskotten heter Afrodite och Loverboy a.k.a Casanova. Varför?
Jo för att Afrodite har ett hjärta i pannan (hon är helt vit och sen har hon en orange/röd fläck som resten av sin ras (red cape) har, men deras var fyrkanter.Kärlek = Afrodite.
Sen kom Loverboy som var den fisk Sara köpte till mig. Jag döpte om honom till Casanova för att han också har ett litet udda märke i sin pannan, nämligen ett hjärta med en linje igenom, så det ser brustet ut. Och vem bröt inte fler hjärtan än Casanova?
HAH

Nu är detta dock inte mina små firrar, utan bara en random bild från Google så att folk som inte har fiskkoll (typ jag) skulle se hur de ser ut. Vet inte om det har med blixten eller fotografiet att göra, men Afrodite och Casanova har blåa ögon.

Så vad mer finns i mitt liv som är värt att berätta? Ja, egentligen finns det så mycket intressanta saker, men dessa grejer är så privata så att man hellre dör än lämnar ut det på internet där alla kan se.

Kan ju forsätta på guldfiskspåret. Skummade igenom en artikel i djuraffären om någon som hade klickertränat sina guldfiskar så jag har suttit någon timme nu och googlat det, och det verkar faktiskt riktigt kul att göra sånt. Jag har nog däremot inte tålamodet till det, men det skulle jag vara kul att försöka. Någon gång kanske.

Så hm...ja...idag ska jag ut på krogen för första gången i mitt liv (om man inte räknar med när jag var i Spanien), och jag är riktigt otaggad faktiskt. Vet inte varför men det är ju något undermedvetet.
Nåja, orkar inte skriva mer nu.
Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0