Mobilköp och vit varm choklad

Datum: 2009-08-11 | Tid: 15:42:24
http://www.prylkoll.se/wp-content/uploads/se-w995-red.jpg
Bild från Google

Jag kom precis hem efter en tur till centrum där min efterlängtade mobil äntligen införskaffades! Det är en Sony Ericsson W995 som är så otroligt populär tack vare grym marknadsföring och coola funktioner, men jag kände att jag var tvungen att ha en, och det var dags för en mobil där man skjuter upp skärmen istället för fäller upp den.
Är helt kär i den och mamma (som ändå betalade de försts 700 kronorna på den) fick knappt röra boxen den låg i!
HAHA
Sen gick vi in och köpte kaffe och Pernilla tvingade mamma att dricka Chai-latte (hur fan det nu stavas) och jag tog en varm choklad (vit choklad) för jag kände mig inte sugen på kaffe. Pernilla tog en kaffe latte ovh betalade för oss allihop.

Nu så sitter jag och diskuterar om planer för kvällen, då mamma tänkte ha någon sorts sammankomst med sina väninnor och jag inte orkar sitta hemma fast jag är så trött.
Får se vad som händer, planer ändras ju alltid ändå. HAHA

PEACE OUT



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0