Morgonstund har guld i mun

Datum: 2009-08-11 | Tid: 10:05:58
Så här tidigt har jag nog aldrig frivilligt gått upp på hela sommarlovet. Mamma visste inte att jag kommit hem igår så hon slängde upp dörren klockan 9:50 och började dammsuga, vilket väckte mig på ett väldigt abrupt och skrämmande sätt och det var bara att pallra sig upp, så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.
Känns som att jag kommer vara ivägen oavsett var jag befinner mig, så jag funderar att låsa in mig på toa och sitta där tills hon/han har gått, eller gå ut och röka tills hon/han har gått.
Ta på mig en tjocktröja ska jag göra också.

PEACE OUT FOR NOW




Kommentarer
Postat av: emelie

Haha eeexakt! Vad som helst, bara jag får se den! :D hihihihiih

2009-08-11 @ 14:43:13
URL: http://emeliewallins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0