Mors!

Datum: 2009-08-25 | Tid: 10:26:05
Vaknade precis, vi börjar tio i två idag så det är gryyymt underbart!
Igår efter skolan var jag, Kim, Filippa o Amanda hos Sara och tittade på film. Vid åtta var alla så trötta att vi åkte hem. När jag kom hem tittade på jag på kvarteret skatan <3 och åt pastasallad... mmmmums! Sen somnade jag vid elva efter att ha försökt läsa "Angus thongs and perfect snogging", så jävla bra bok men jag kunde inte hålla ögonen öppna o efter ett tag slumrade jag till och det är alltid så obehagligt att vakna till med en bok i ansiktet!

Tänkte köra lite dagens!



 Hosta. Jag har vaknat flera gånger varje natt av världens hostattacker i en vecka nu. Jag är så sjukt trött på det!

 Haremsbyxor. De är så äckligt fula, jag skulle inte ens sätta på mig dem om jag fick betalt! Jag förstår inte hur folk kunde gå runt med dem förut.. Glad att det "modet" är över!






 Angus, thongs and perfect snogging. Måste vara en av de roligaste böckerna jag någonsin läst, jag har garvat högt flera gånger under den här boken! Så underbar! Och man känner igen sig i så himla mycket hon skriver om.
Baksidan:
"There are so many things very wrong with my life:
* I have a three-year-old sister who may have peed somewhere in my room.
* My so-called "pet", Angus just spat at me.
* I went to a party dressed as a stuffed olive."

 Don't trust me - 3Oh!3. Så underbar låt, kan lyssna på den hur många gånger som helst utan att tröttna!

 Kjolar. Jag har kommit fram till att jag älskar kjolar. Jag har inte så många kjolar, tyvär. Detta pga att jag just har kommit på att jag älskar kjolar! Hah! Men jag tror faktiskt att det är det plagget jag känner mig mest bekväm, fin och typ livfull i! Camilla gillar't!





Idag har vi våran första psykologi-lektion, och tro det eller ej.. Men jag ser fram emot det! Jag tror att det kan bli rätt kul! Jag hoppas det i alla fall!
Önska mig lycka till!

Peace!






Kommentarer
Postat av: Milla

Ja, inge roligt att vara sjuk inte. Jag får inte gå till skolan, har svininfluensan så jag har liksom inget val :/ annars hade jag också pallrat mig till skolan :(

Krya på dig, och ha en bra dag i skolan! :)

2009-08-25 @ 11:03:01
URL: http://camillaedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0