Natthälsningar från Filip A

Datum: 2009-08-13 | Tid: 14:25:28
Inatt när jag gick och la mig för att lösa korsord så dröjde det inte längre förrän min mobil plingade till och meddelade att jag fick ett sms.
Först trodde jag att det var Niklas som svarat för ja skickade ett till honom innan, så fick en shock när Filippas namn tittade upp, och innehållet var lika överraskande det.

Filippa 01:30
Jag har piercat tungan!
Gjorde inte ont och har film på det!
 Facebook ftw :D <3

Jag 01:32
Amen va fan filippa! XD
Har ni kul där nere?
Saknar er :X

Filippa 01:33
Vi har fett kul och jag är asfull!
Kommer ha ångest imorn XD
vad gör du?
Saknar dig oxå. Och alla andra.
Hälsa :X

Jag 01:36
Jag ligger och läser veckorevyn typ.
Ska göra det imorn när jag träffar dem igen :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0