Religion kan bli kul

Datum: 2009-08-26 | Tid: 13:48:58

I morse när jag tänkte på att min första lektion var religion var min första tanke; "Åh nej!"
Men som den duktiga elev (HAHA) jag är, så tog jag mig dit och jag är glad att jag gjorde det. Jesper (våran lärare) var så jäkla rolig och drog skämt som passade mig helt perfekt, så jag hade riktigt kul första lektionen.
Det var helt underbart, och samtidigt som han var rolig så fick han ändå fram vad han ville säga.

Me likey!

Jesper: Jag kan lika helvetet med IKEA. I Kungens kurva så har ju IKEA sju nivåer, och när man kommer ner till första nivån och ser kassorna - ser ljuset - ...så hittar frun tygavdelningen.
Klass: *asg*

Jesper: *Tittar på dörren efter att ett par elever knackat när de gått förbi*
Klass: *Tystnad alternativt tyst mumlande*
Jesper: *Gravallvarligt* Ibland är det här ett dårhus! *fortsätter med lektionen som om ingenting har hänt*
Klass: *asg*

"De sägs att svenskar är rätt blyga, men kan ni tänka er något annat land där de hoppar runt en jättepenis och låtsas att man är en groda?!"


Bara några av lektionens goodies!






Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! har du bloglovin? =)



http://musicrecord.blogg.se

2009-08-26 @ 17:33:58
Postat av: Sara

Japp det gjorde du :D

2009-08-27 @ 18:07:26
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0