Sickooo

Datum: 2009-08-22 | Tid: 14:44:57

Igår var den tidigaste dagen jag någonsin gått och lagt mig. Redan vid halv tolv låg jag inmyst i täcket och kollade på film, och när jag vaknade i morse så ville jag bara gå och lägga mig igen.
Tillståndet förvärras, och jag är hänging och mitt huvud känns som cement. Svettas som en gris gör jag också, och hostar upp mer slem än vad barnen i afrika ens kan producera.
USCH OCH BLÄ
Dessutom dog Afrodite idag.

Så, idag har jag bara legat och glott på tv, grinat så fort en nanosekund av sorglig musik eller rörande historier hörs, och ätit pannkakor.

Ska börja leka lite med nya höstdesignen och med Saras design som jag faktiskt lovat att göra. Är fortfarande väldigt taggad på att ha två spalter, men det kan bli riktigt mycket pill och jag vet inte om jag orkar det.
Är ju trots allt väldigt lat (även om man framstår väldigt effektiv och produktiv när man är i närheten av grabbarna, speciellt Olle)

"Jag är törstig, kan ingen väcka Kim så hon kan hämta vatten?"
(Jag var vaken)






Kommentarer
Postat av: Frida - hon som designar

Hej!

Tävling på G på min blogg, du kan vinna en helt ny design gjord av mig.

Kika gärna in!

2009-08-22 @ 14:53:24
URL: http://fridadesignar.blogg.se/
Postat av: N Bitchie

Oh vad mysigt! :)

2009-08-22 @ 15:33:26
URL: http://nbitchie.blogg.se/
Postat av: sara

Ja det är väl det! Haha "Sara gå och gör nudlar nu!" Jag känner igen mig när det kommer till Olles lathet! :D Kommit någon vart på designerna?

2009-08-22 @ 20:04:08
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0