Sjukelisjukisar

Datum: 2009-08-23 | Tid: 12:52:41
Jag är också sjuk, hade bjudit över Sara och Kim på middag och filmmys igårkväll men så fort jag öppnade ögonen igår så kände jag att jag aldrig skulle orka. Jag mådde piss och jag hade tappat rösten nästan helt. Så det blev att sitta hemma själv, jag tittade på de sista avsnitten på säsong två av oc... Så braa, gäller att njuta för sen började den serien tyvär spåra.. Suck..
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, min röst är nästan tillbaka iaf.. Men vet inte om jag pallar gå ut eller inte, känner mig lite rastlös men om jag går ut kommer jag ändå bara vara trött. Dilemma.... hmm..

Grym låt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0