Titta vad jag hittade

Datum: 2009-08-24 | Tid: 23:31:42
Var inne på Facebook och letade adresser och nummer till den manliga delen av incestfesten, och så hade Gogge TWH's myspace på sin information, så jag gick in där och kollade på bilder.
Jag höll på att garva ihjäl mig när jag såg dessa.



(Vet inte vem som har tagit bilderna, men CREDS i alla fall. Det är underbart att du lyckats fånga detta på bild!)

Det är synd att TWH har splittrats, men what to do. Hoppas på att ett nytt band ska växa fram ur askan, men man vet ju aldrig.

Har inte varit inne på myspace på evigheter, men nu har jag catchat upp lite om det senaste, och varit inne på alla gamla bands myspacesidor också. Jag känner mig så bra.
Ska nog krypa till sängs nu och drömma om morgondagen. Inte för att jag behöver gå upp tidigt. Börjar ju trots allt vid två ;D

PEACE OUT





Kommentarer
Postat av: Camilla

hahah älska ! gillar hur dryg dampe ser ut :D

2009-08-25 @ 11:22:46
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0