Yes, idag får jag gå till skolan

Datum: 2009-08-24 | Tid: 09:09:53
Någon som förstod ironin i rubriken?
BRA!



Ska snart kila iväg och möta Sara vid Bergfoten för vi ska vara nyttiga och GÅ till skolan idag. Det blir assweet. Känns som att man borde utnyttja det fina vädret innan det är alldeles försent (regn, etc)
Men jag tänkte bara slänga in en bild på min outfit!
NÅ, VEM SKULLE NÅGONSIN KUNNA TRO DET OM MIG?!

Det är en del av mitt nya Kim-byter-stil-projekt, och jag tyckte att det blev gulligt på något sätt, och eftersom det är vad jag satsar på så är det ju bara RESULTAT!
Däremot har jag ingen aning om vad kläderna kommer ifrån, för jag har fått/stulit majoriteten av dem.
Tjocktröjan är i alla fall från Gina (Blääää), kjolen har jag fått av Filippa och linnet är stulet från Camilla. Skorna är hur gamla som helst och jag har ingen aning om var de kommer ifrån.
Ska springa och möta Sara nu.
PEACE OUT





Kommentarer
Postat av: Em

okej :) Hur är det med dig idag då?

2009-08-24 @ 09:29:18
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0