you emptied my wallet and you stole my smokes

Datum: 2009-08-31 | Tid: 22:37:54
Sitter här, och ska snart krypa ner i sängen och bege mig till drömmarnas land. Men först så har jag lite saker att göra.
Först och främst så ska jag gå ut och ta min sista cigarett på ett tag. Har ju beslutat mig för att sluta röka så jäkla mycket och hålla mig till feströkning (om ens det), så ikväll tar jag min sista cigg. Det känns både bra och dåligt, för jag vet av gamla erfarenheter hur jobbigt det är, och hur grinig och hungrig jag kommer att vara. Men det är bara att bita ihop och skaffa ett substitut...till exempel pennor, de funkar rätt bra.
Efter det så ska jag kissa, bortsta tänderna och tvätta ansiktet (känner att det är ett utbrott på gång och jag ska göra mitt bästa för att hålla det under kontroll).
SEN får jag gå och lägga mig.
YAY.
 

Bild från skoluppgift. Som egentligen inte var en skoluppgift men jag hade inget annat att fota!


Imorgon så börjar vi sent, men jag ska upp och passa min sjuka systeryster och äta lunch med N2 och Henq. Det blir mys.

Men men,
PEACE OUT








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0