Camillas tisdag

Datum: 2009-12-08 | Tid: 23:01:03
så jag hade ställt klockan på nio, men när klockan ringde så bestämde jag mig för att sova en timma till (har sovmorgon till klockan två på tisdagar), det skulle jag inte ha gjort för jag hann drömma en skitjobbig mardröm på den timman. Någongång mellan nio och tio vaknar jag och tror att jag är kvar i drömmen för precis innan jag vaknade så var det någon som ruskade om mig när jag låg i sängen och det kändes så verkligt. När jag låg i sängen och försökte lugna mig och få ner pulsen ringer klockan och jag hoppar till som fan och blir tvungen att försöka få ner pulsen ännu en gång. - Alltså, ingen bra start på dagen.

Väl i skolan så kollar vi på film på psykologin och även i engelskan! CHIILL! _ Me LIKEY!

Efter skolan drar jag och Kim in till stan och möter filippa, det var en lång resa till skanstull vill jag lova. Tunnelbanan börjar åka från gullmars men stannar efter fem-tio meter och efter typ fem minuters stillastående informerar chauffören att tåget "inte mår bra idag", så det tar vad som kändes som en evighet för dem att backa tåget och släppa ut oss, jag SVÄR på att luften nästan tog slut därinne!

Nåväl, vi handlar Saras present, käkar, åker hem. (den nakna dockan utan huvud ligger fortfarande kvar på min gård!!)

Jag var hemma klockan sju, då satte jag mig för att skriva klart religionen, klockan åtta smsade jag Sara och sa att hon kunde rulla över, även fast jag inte var riktigt klar, så hon får sitta och kolla när jag skriver det sista, hon hjälpte även till med att hålla koll på allt jag sa högt och sedan berätta det för mig när jag skriver - jag säger gärna smarta saker högt och sedan glömmer jag vad jag sa när jag ska skriva ner det!

Sen tittade vi på säsongsavslutningen av DH och det slutade såklart skitjobbigt så att jag antagligen kommer bli tvungen att gå in på någon hemsida och leta upp hur det kommer gå innan januari då det drar igång igen..

Efter det förklarade jag för Sara om min stora kärlek till Edward Scissorhands och då bestämde vi att vi ska kolla på den nästa tisdag! JAY

Nu bör jag sova!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0