JACK IS BACK ?!

Datum: 2009-12-16 | Tid: 22:15:31
OKej.. så jag bläddrar runt lite på internet.. och hittar vilken vadå? Jo.. att de håller på och gör titanic 2.. Första tanken var "WOHOO", för ettan är en riktigt bra film.. Men sen så började jag fundera lite, hur skulle de göra filmen ? Så jag tittar på trailern och ser vad? De hittar Jack i en isklump och återupplivar honom.. SNACKA OM ATT FÖRSTÖRA ETTAN! Han ska vara död? Det är ju hela grejen.. Det roligaste är att jag fick en flashback, för flera år sedan var det en kompis som sa något om att hon tyckte att det borde komma en titanic 2 och då drog jag ett skämt om att Jack skulle leva.. 

Alltså.. jag fattar inte.. Har de helt slut på ideer?

Det värsta är att jag kommer garanterat vilja se den, bara för att jag vill se hur dem har gjort den.. Och lista ut hur de tänkte. Suck..




Nej.. nu ska jag lägga mig undet täcket och hata människor..






Kommentarer
Postat av: Hannan

Babe det är en gammal hemmagjord trailer. Det kmr inte en ny titanic. Jag trodde också det, men icke sa nicke haha:P

2009-12-17 @ 00:20:05
Postat av: Kim

ser ut som en jävla zombieskräckfilm

2009-12-17 @ 00:47:23
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahahaha men gud de driver ju som fan! Ser du inte på trailern att de har lagt ihop en massa klipp från leos olika filmer? Det kommer inte en till xD de där ryktena har gått i flera årXD

2009-12-17 @ 10:14:26
Postat av: Anonym

Kolla snälla på trailern så märker du ju att det bara är en massa ihopsatta klipp! xD

2009-12-17 @ 10:20:49
Postat av: Kim

what's with the anonymity, bitch?

2009-12-18 @ 13:39:25
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0