London calling

Datum: 2009-12-13 | Tid: 13:45:53
Jag vaknade för drygt 20 minuter sen va vad jag tror var ett mess från Sara. Jag har i alla fall ett svagt minne av att min mobil plingade till.
Gick upp, kollade mobilen och såg att jag hade tre mess. Ett från Filippa, ett från Sara och ett från jobbet.
Jobbet sa; nya intider, klockan 13:00 eller 14:00.
Så jag satte på datorn för att kolla när jag började, samtidigt som jag visste att där var min dag förstörd, men jag fick en hel kväll för mig själv i alla fall.

Sen gick jag upp och letade ivrigt efter en hej dålapp från mamma, men det fanns ingen.
Varför en hej dålapp, undrar ni.
Jo, mamma drog nämligen till England idag, för att hälsa på sin kompis och för att gå på Depeche Mode, så jag är ensam hemma till sent på onsdag.
Och snart är det min och Camillas tur.
TAGGA!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0