Naprapat

Datum: 2009-12-18 | Tid: 12:11:39
Idag var jag effektiv trots att jag vaknade upp med feberkänslor. Jag sov lite till, och sen drack jag lite vatten och tog det lugnt. Sen var jag redo för arbete.
Jag förde över i princip hela min lön på Londonkontot (har ungefär 300 kronor kvar för eventuella nödutgifter etc), sen mailade jag Caroline om Zumbainstruktörskiten och slutligen ringde jag till Naprapathögskolan och bokade tid. Trodde att jag skulle få vänta ett låååångt tag, men det visade sig att jag kunde komma redan idag, för de stängde för julen sen.

Sicken tur!!



Så klockan femton nollnoll idag så ska jag uppleva mitt första naprapatbesök.
Vuxenpoäng på mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0