Nu tycker jag...

Datum: 2009-12-07 | Tid: 22:46:33
....att jag förtjänar lite vila. Har trots allt snart skrivit två sidor på hemtentat och har två frågor kvar.
Det tog ett tag att komma igång, blev nämligen lite distraherad av diverse hemsidor existenz och b0g (det är helt sjukt vilka skruvade/sjuka/äckliga/vidriga/fascinerande bilder Internet kan publicera. Vad som är ännu mer fascinerande är att folk faktiskt tar bilder på sån skit!).

Men i alla fall. Paus var det.
Vet inte riktigt vad jag ska göra med denna paus.
Kissa, det är ett måste.

Kanske blir det en kissa/röka/fylla på te (THÉ!!!! - sorry, internt)/spela TS3-typ av paus.
Eller kanske lägger jag ner för kvällen och forsätter imorgon så man är frisk och klar i huvudet?
Vi får se.
Men en sak är säker i alla fall, och detta är ett tips ni gör rätt i att ta åt er;



Oavsett hur äckligt störda ALLA (och då menar jag verkligen ALLA. A-L-L-A!) bilderna är, så sitter man lik förbannat där som ett fån och kollar igenom länkarna.
Eller är det kanske bara jag?






Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha ja det där med godiset gillade jag ;)

2009-12-07 @ 23:55:58
URL: http://jennza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0