One tree hill

Datum: 2009-12-25 | Tid: 17:40:11



Många ifrågasätter och kritiserar att jag gillar one tree hill rätt ofta och nu tänkte jag dra en kort förklaring till mitt obsession.

1. Drama - alla tjejer (och killar) gillar att titta på draman.
2. Peyton - hon har inte bara en grym klädstil och en grym musiksmak, jag ser mig själv i henne på ett sätt som jag inte riktigt kan förklara.
3. Bryan Greenberg som spelar Jake är med, han är inte bara grymt snygg, han är en bra musiker också
4. Söt kärlek...
5. Snygga killar!!
6. Snygga tjejer
7. Bäst av allt - deras kick ass soundtrack! Det är så jäkla bra, vet inte hur många gånger i varje avsnitt jag måste pausa för att skriva ner låtar som måste laddas ner.

Visste ni att det är en Led Zeppelin-låt med i OTH ? Och att det faktiskt är tv-historia och en riktigt stor händelse för OTH. Led Zeppelin har bara gett tillstånd (och ni som fattar hur svårt och krångligt det är vet hur stor grej det här är) till att ha låtar med i tv-serier två gånger någonsin, i OTH och The Sopranos.








Kommentarer
Postat av: Marta

Jag kan förklara hur du kan se dig själv i Peyton. Ni både glädjs av att sno andras pojkvänner.

2009-12-27 @ 11:19:23
Postat av: Elin

oth är så jäkla bra!:D

2009-12-27 @ 12:28:30
URL: http://wenameit.blogg.se/
Postat av: Daniel

åååh så snygga killar!!!

2009-12-27 @ 13:12:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Marta

Sanningen kan vara orättvis ibland. Jag har ju liksom inte fel.

2009-12-27 @ 17:01:08
Postat av: Ellen

Peyton är ju den värsta karaktären av dem alla? hur fan kan man göra så som hon gör mot Brooke - som är hennes allra bästa vän dessutom? Och angående hennes "grymma" klädstil; JA Shiiieit! En skinnjacka! WOW! Det har ju ingen haft tidigare! Go, rock Peyton, go!

2009-12-28 @ 17:14:30
Postat av: Camilla

skulle det bli en serie utan draman? Nix.



aa hon har endast en skinnjacka på sig, du är ju fan mer trångsynt än vad jag trodde

2009-12-31 @ 12:57:22
URL: http://kimilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0