Snö...

Datum: 2009-12-14 | Tid: 09:08:34
Idag var det nästan omöjligt att gå upp, jag var så jäkla trött. Sen när jag äntligen lyckas ta mig upp tittar jag ut och ser vad? SNÖ. ICK... UGH.. BLÄ! Jag var nära på att gå och lägga mig igen!

Så varför är snö ett helvete?

*Det är kallt - jag fryser av ingenting
*Det är fastnar i håret så att det ser ut som att man är vithårig och när man kommer inomhus smälter det och frillan är förstörd
*Bussarna kör sjukt långsamt
*Man kan halka på is som är dold under snön
*Man måste köpa en massa varma kläder - dyrt
*Jag vet inte hur det är med er men jag undviker i alla fall att gå ut när det är snö ute, jag går bara ut när jag måste och då går jag till bussen i sista sekunden för att slippa stå och vänta. Bye bye frisk luft
*En dag blir snön till slask och då halkar man runt och blir extremt blöt om fötterna.

Det här är gjorde min dag:




Underbart roande trots kylan!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0