SNÖBOOOLLL!!!!

Datum: 2009-12-14 | Tid: 11:43:02


Så, jag skrev ju inlägget imorse om hur mycket jag hatar snö.. Jag tror seriöst att Fru Vinter försöker straffa mig för mitt hat mot snö. Påvägen hem satt jag och klagade i huvudet om hur kallt och jobbigt snö är. När jag gick av bussen för tio minuter sedan så går jag av samtidigt som en klass med tjugo småbarn, killarna tränger sig av och jag går i mitten av hela klungan när någon av killarna skriker "SNÖBOOOLL", tar upp en snöboll och börjar kasta på sina kompisar som repeterar "SNÖBOOOLL" och ett krig bryter ut.. Jag som är i mitten av allting ser väldigt manlig ut när jag har armarna runt huvudet för att försöka skydda ansikte och hår från snö, svär och snubblar runt för att försöka komma iväg så fort som möjligt..

Kul... Verkligen..

Jag har klippt mig föresten! Bara topparna så det syns väl inte så mycket, men det känns så skönt ändå!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0