The butterfly effect

Datum: 2009-12-20 | Tid: 00:08:10
Jag kom hem från jobbet för en stund sedan, har käkat mat och börjat titta på the butterfly effect - kärlek till den filmen alltså! Så stört bra!

Jobbet idag gick bra och smärtfritt! Vi hade rätt i kassan - på KRONAN till och med, det är inte så ofta det händer faktiskt.
Jag stod i A27 med Kim den vite och Juuhaaän, vi retades så klart med varandra hela tiden. Medan vi väntade på pausen körde vi en egen version av Sms-roulette, det var skitkul! Johan var domare och den som kom på vad vi skulle skriva.. Jag vann! Kim la sig, på en grej jag iofs kan förstå, men ändå - IN YOUR FACE!
Det bästa var att jag skickade ett sms till en som heter Viktor som jag inte ens kan placera vem det är, smset var "Jag är naken... ;) ". - Inte så farligt egentligen men det roliga var att en stund efter att jag hade vunnit ringer den här personen och då är det en tjej som upprört säger "VEM ÄR DU?!", jag svarar Camilla och *klick* - hon lägger på. Johan och Kim börjar direkt hitta på historier om en arg flickvän och ett saboterat förhållande för den här Viktor nu och jag får genast dåligt samvete.. Men men, livet är hårt.


Jag och Kim jävlades som vanligt med varandra, jag skvätte lite vatten i hans ansikte med fingrarna, ni vet när man är blöt om händerna och "knäpper iväg" vatten med fingrarna.. Kim tar ett glas och häller först lite vatten på mig och jag tänker "okej, då var det över. Inte så farligt liksom" och när han ser mitt lugna uttryck häller han såklart några omgångar till. Sedan kommer han med kommentaren "Haha, du kommer frysa när du går ut nu". Jag känner att en hämnd behövs inom kort så jag låtsas gå iväg och sedan smyger jag på honom från andra håller och säger "kanske det, men det kommer du också göra" innan jag häller vatten på honom! MOHAHAHA!
I alla fall så är konversationen på kontoret efter då jag och Kim står och klagar om att vi är blöta.

Jag: JAG är blötast! Kolla, jag har massor på magen!
Kim: Men jag med, titta! Och titta på min arm.
Jenny: Jahaa, jag trodde det var svett först så jag tänkte "meen kim vad har du nu gjort"
Camilla: *dör av skratt*

Kanske bara jag som tycker det var kul.. men men!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0