The fallen

Datum: 2009-12-16 | Tid: 21:30:45

Don't be afraid of life. Believe that life is worth living and your belief will help create the fact.

Snacka om att jag vaknade på heeelt fel sida idag, vaknar åtta av att pappa frågar om jag ska till skolan, jag mumlar "ja" och då berättar han att klockan är åtta och jag inser att jag börjar kvart över med förhör i textkommunikationen så jag rusar upp och som tur är får jag skjuts av pappa. Det har varit en helt ok dag, förhöret gick bra, julshowen var rolig, jag fick vg på religionen men ändå har jag varit på skitdåligt humör. Fråga mig inte varför. Tror att jag ska testa att gå och lägga mig och försöka vakna på rätt sida imorn istället!

Jag håller på att spela sönder en låt av Franz ferdinand just nu! The fallen heter den!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0