you hit me once, I hit you back

Datum: 2009-12-07 | Tid: 19:45:12
Idag har det varit en slappdag i skolan. Kollade på film på engelskan, sen hade vi svenska och det var übertråkigt och Camilla var cp och understimulerad och rastlös så hon var jobbig på ett typiskt Camillasätt som man hatar att älska. Till slut puttade jag ner hennes väska på golvet.

Efter det åt vi lunch, och för en gångs skull tyckte jag om det. Gick till och med och hämta påfyllning och satt med Hannan, Helena, Emma och Lina. Såg Albin också, och hälsade genom att nypa honom i sidan när jag gick för att hämta vatten.

Sen hade vi foto och jag fick reda på att vi hade en fotouppgift att göra, så jag pratade med Lars och sen åkte jag hem och läste lite på The Host (som jag läst klart nu, bölade som en unge i slutet) och sen spelade jag lite The Sims 3.

Sara kom förbi och kollade på Desperate Housewives och sen åt vi middag innan vi tog en promenad i regnet för våran dagliga rutin av gnäll.

Nu ska jag försöka börja skriva på Religionstentan så att jag slipper stressa onsdag kväll.

PEACE





Kommentarer
Postat av: - Alexandra!

sv: Det lär nog finnas fler typiska skolluncher. Jag sa ju aldrig att potatisbullar är den enda typiska skollunchen. ;) Färsbiffar får vi nästan aldrig i min skola, kanske två gånger per termin, så det är väldigt olika. :)



Jag med! Potatisbullar är super! :D

2009-12-07 @ 19:58:39
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

sv: Jag förstår precis vad du menar! Min skolas förra matföretag dem hyrde in lagade kebab och chickenkebab till oss varenda vecka, man tröttnar verkligen. Sen är det bara löjligt att dem ger dem olika namn när man ändå sen känner att smaken är densamma. :P

2009-12-07 @ 21:43:07
URL: http://ninjafruit.blogg.se/
Postat av: - Alexandra!

Oops, missade dina andra kommentarer. ;P



sv: Härligt alltså! Den filmen är verkligen för mysig, och så otroligt rolig! :D



Jag vet! Helt galet svåra frågor. Speciellt de med Herbie och typ Mary Poppins, för dem har jag aldrig sett. :P

2009-12-07 @ 21:45:39
URL: http://ninjafruit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0