Greetings from Spain

Datum: 2009-07-09 | Tid: 20:51:26

Jag ar helt fantasilos sa jag kommer ingenstans med mina titlar, men anyway...

Igar vare helt okej. Sag pa Back to the movies, och gick sedan till Hacienda. Marc satt i pubben bredvid och han kramade mig och fragade om jag skulle sla mig ner med honom och hans kompis som hette nagonting pa J..tror det var Jason..ar inte saker.
Sager att jag ska ga ner och ta en drink och sen komma upp.
Gar ner, bestaller en Tequila Sunrise (bad choice) och kollar pa underhallningen som ar "The Pink Ladies" (a.k.a de tva transvestiterna). It was a laugh.

Tva man kommer och satter sig vid baren och en av dem inleder ett samtal med mig. Han var fran Kanda, agde hus har pa Mallis och kom hit 8-9 ganger per ar.
Han hade aven tva barn...
Naja, long story short sa var det ett roligt samtal.

Gar sen upp for att ga till Marc och stoter pa agaren till baren och den blonda bartendern James stotte lite halvt pa (men inte kunde gora nagonting med, for han har flickvan xD). Hon tittar pa mig och sager "You miss them, don't you?"
Jag svarar att det gor jag. Vilka ar "dem" da? Gissa en gang. (Hade namnt tidigare att jag saknade Lee)
Hon kramar om mig och sager: "I miss them too"
Jag sager ingenting.
Hon sager: "They were your play friends here, right?"
Jag svarar: "Yeah"
Sen slapper hon mig och gar ner till baren igen och jag gar de tva metrarna till nasta bar. Marc ar inte dar, det visar sig att han har gatt ivag for att mota en kompis sa jag sitter med agaren till baren, som pratar med en kille i min alder (ish)...har lite problem med att forsta vad han snackar om, men tydligen sa hade en tjejkompis till honom dott i en bilolycka eller natt sant.

Sitter kvar och vantar pa Marc, men ar sa trott att jag inte orkar stanna sa lange, gar hem och lagger mig.

Idag har jag stannat inne pa hotellrummet i princip hela dagen. Vill inte sola mer for jag kanner att jag haller pa att bli sjuk.
ISH!

Peace OUT

/Kimbob ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0