Lan is the life

Datum: 2009-07-19 | Tid: 07:06:00
Okej, snabb uppdatering bara.
Sitter på ett lan och har spenderat en vecka här...har inte sovit i min egna säng (eller ens i en säng) på snart en vecka. Det är golv eller soffor som gäller, men jag ska slåss för sängen ;D
Vi alla vet ju att jag är bäst på att slåss.
Hihihi

Är väldigt övertrött just nu, men klarar mig ändå. Har en liten tävling med mig själv om att jag inte ska lägga mig först, utan sist idag, som kompensering för min tidiga sänggång igår.

Har haft en underbar vecka med konstiga skämt, mobbning och film. Massor av film.
Livet är just nu bara helt underbart.
Även fast jag och Sara har blivit lite av husmödrar/städerskor/kockar/servitörer/betjänter...men det är kul.
Det är så mysigt när man ligger och halvsover och hör; "Väck Kim så hon kan hämta vatten till oss!"

Män är handlingsförlamande. Det är min slutsats efter den här veckan, och nu är det en vecka till. Min lön har gått åt till det här livet.
Peace out slå på nått.
Det där rimmade inte...




Kommentarer
Postat av: sara

blir skönt när du kommer hem till din säng=)

2009-07-24 @ 23:54:07
URL: http://flippaut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0