When in Spain

Datum: 2009-07-06 | Tid: 15:10:53

Halloj alla manniskor i takiga trista sverige. ;D
Jag sitter har i Spanien och forosker tanka pa nagonting annat an att aka hem, och hultsfred. I fail, bara sa att ni vet.

Na, men helt fel ar det faktiskt inte...har ratt trevligt och igar traffade jag massor av coola britter, som jag nu ska beratta om.
Men forst - en sammanfattning av de tva dagarna jag har varit har...

Dag 1
Ar vaken hela natten eftersom flyget gar fem pa morgonen. Blir lite grinig, sover pa planet, sover pa bussen, tjurar, gar ner och kollar pa nar familjen ater, gar upp pa rummet, sover, middag, promenad, sover.
Inte varldens mest produktiva dag om man sager sa...

Dag 2
Blir vackt vid tio och gar och ater frukost som en annan svullare. Gar sen raka vagen ner till poolen och badar. Snorklar i havet och njuter av solen. Ater lunch och somnar sen pa en solstol med ryggen mot solen...AJ AJ AJ...fast det var inte sa farligt.
Gar sedan och njuter av en och en halv chokladmilkshake, och fortsater bada.
Badading, badaboom, inget mer intressant.
Ater middag och tar sen en promenad med familjen, mormor och kusinerna..ja..alla egentligen... och vi gar upp och ner langs gatan, tills vi gar forbi en bar som ar typ ett musikstalle...sen gar alla hem, klockan ar tio och jag vill absolut inte ga och lagga mig an.
Gar och satter mig vid Esmeralda Park (typ det andra hotellet som sammarbetar med varat hotell...) dar det ar underhallning, i form av en egen version av "En varsting till syster".. riktigt kul, och jag koper cigaretter och tar mig en drink (Som hette Esmeralda..tror jag...det var kiwi, vodka och apelsin juice...ganska god)...sen nar det ar slut sa kanner jag mig anda inte redo att ga till hotellrummet sa jag tar mig en tur ner pa stan igen...gar ner till den dar musikbaren och dar stannar jag till klockan fyra pa morgonen. For att slippa beratta allt detaljerat sa gor jag en lista.

* Forsta drinken - snackar med den enda manliga bartendern.
* Far reda pa att hans namn ar Marc, och att han ar fran Liverpool
* Njuter av musiken
* Far en kommentar av en annan brittisk kille, om att jag ska "enjoy the music" eller natt sant.
* Gar till toaletten
* Kommer ut fran toaletten och blir uppbjuden av ovannamnd kille, for att dansa till Dirty Dancing...
* Rodnar nar hela hans familj borjar tjuta och "ooooooh"-a
* Skrattar sen nar jag dansar med honom och inte alls vet vad jag ska gora
* Blir overraskat kysst av ovannamnd kille
* Blir bjuden pa en drink av namnd kille, far reda pa att hans namn ar Lee och att han ar fran Bristol
* Har djupt samtal om Skins som utspelar sig i Bristol
* Traffar hans familj och hans brorsa och hans kompis. Brorsan heter Steve och kompisen Tim
* Skrattar ihjal mig nar det forsta Tim sager nar jag sager att jag ar fran Sverige, "You're not a blonde!"
* Skriver pa ett drinkunderlagg, och pratar om smeknamn med Lee
* Far fragan "Can Kim kiss lips" pa namnt drinkunderlagg
* Bevisar detta, och far svaret "Yes she can" (Han var bra)
* Blir bjuden pa drink av Tim.
* Roker for mycket
* Traffar ett par danska tjejer som forsoker lara Steve sjunge snovit pa danska...gar inte sa bra, but it was a good laugh.
* Roker annu mer
* Blir foljd hem av Lee klockan fyra och dackar i sangen...somnar inte foran evigheter senare.

Underbar kvall!
Oturligt nog sa aker de hem imorgon...men ja ja
Uppdateringar kommer nar mer saker hander

Peace out. Jag kommer hem snart

 

 


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; okej :D

Jag har jobbat :P

2009-07-06 @ 22:40:08
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0