Om ett år...

Datum: 2009-03-30 | Tid: 15:57:37

...drygt i alla fall, så kommer jag bege mig till England för att plugga. Kändes nödvändigt att berätta detta då jag kom hem idag och fann två universitetskataloger liggandes på matbordet (och en Elgigantentidning som jag snappade åt mig också). Jag hade redan en från Bournemouth som Sian skickade åt mig (hon är min engelska ängel...) och nu kom en från Plymouth och en från Bolton. Har beställt flera men det tar ju lite olika tid för dem att komma fram.
Hittade i alla fall en hel del Mediasaker i Bolton men vet inte om jag vill bo "up north" i tre år, när Bournemouth med sina stränder och vatten kallar på mig.
Men visst vore det coolt, att plugga i Danny Jones' födelsestad. Från erfarenheter (i.e the officiella forumen och star girlvideon) så kommer han hem ibland.
AWESOME!

Nåja får se. Har inte bestämt mig alls vad jag ska göra än, men nånting blir det väl. Sara pratade om någon tre månaders grej som var gratis. Man behövde bara betala boende, och det måste jag ändå göra när jag fyller 18 så varför inte liksom?

Puss
/ Kim ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0