Skins

Datum: 2009-04-01 | Tid: 00:18:40


Blev lite deprimerad nu på kvällskvisten då jag tänkte på mina underbara 10 veckor med säsong 3 av skins.
Var jätterädd att den helt nya casten (förutom Kaya Scodelario som spelar i de två första säsongerna också, men mest som bifigur) skulle floppa totalt, men på något sätt så klarade alla av att genomföra ännu en säsong med spännande bråk, kärleksdraman och äventyr som man bara kan drömma om att få uppleva själv.
Min nästa rädsla var då om jag skulle vara tvungen att nöja mig med tre säsonger eller om det faktiskt skulle komma en fjärde också. Jag letade lite på hemsidan (e4.com/skins) men hittade absolut ingenting om ämnet och tillslut blev jag orolig på riktigt då trejde säsongen slutade så abrupt och oförklarat (kommer Effy välja Freddie i slutet eller följer hon med Cook? Kanske blir det JJ trots allt, även om oddsen är emot honom. Kommer Emily och Naomi's förhållande hålla, och kommer Katie någonsin komma över att hennes syster är lesbisk och att killen hon är kär i är kär i en annan?) Ja, det var så många frågor men så lite svar. Till slut vände jag mig till Google och sökte. Till slut hittade jag vad jag letade efter.
JA DET BLIR EN FJÄRDE SÄSONG!

Jag är lycklig och nu ska jag dricka lite vatten och sova. Känns bra.



/ Kim ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0