Måndag igen

Datum: 2009-05-04 | Tid: 14:09:28
Trodde det skulle bli en jobbig dag, i och med det dåliga kvava vädret, men inte nog med att Engelska nationella fortfarande håller på (och jag redan är klar) så var även våran mattelärare sjuk idag, så vi hade ingen matte. TJOHO var min första tanke, men sen kom jag på att jag behöver tiden till att plugga matte, så det var ju inte så bra.
Sen råkade Soffan spräcka en ruta idag när de försökte få ner en boll från taket. Det var askul, men förhoppningsvis så blir det inga pengar som ska betalas tillbaka. Det var ju trots allt en olycka.

Nu då. Jo jag, Camilla och Simon är hemma hos Krullis och kollar på tv. Vi har sett på BGTV som är typ en turkisk kanal med folkmusik och sånt. Dagstv alltså. xD
Ska till jobbet vid fem, idag spelar Metallica igen eftersom den andra konserten blev inställd förra gången. Står att jag står i extrakiosk, men det betyder att jag blir flyttad. Jag hoppas på food store. Hi hi hi.
Nåja, ska leka lite någon annan stans nu.
HIHIHI


Kommentarer
Postat av: elin

Foodstore.. snyggkocken .. hehe :)))

2009-05-11 @ 08:04:19
Postat av: Kim

ooh ja

2009-05-13 @ 23:52:33
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0