Twilight dvd och mongolian bbq

Datum: 2009-05-05 | Tid: 23:14:14
Idag var en produktiv dag. Redigerade och kom längre på pjäsen. Åkte sen in till stan för att köpa TWILIGHT! (gasp gasp, hyperventilate) och jag stod i en evighet och försökte välja mellan blue-ray och vanlig dvd. Innan det hade jag och Camilla åkt till H&M-divided som i princip är den enda H&M som jag är på pga de snygga kläderna. Åkte hem mycket fattigare, men en klänning och ett linne rikare. Camilla köpte ett likadant, men det var så underbart att det inte gick att ignorera (dessutom såg jag det först!)

Efter det åkte vi till Östermalmstorg (jag vet, jag vet, SÅ inte det rätta stället för oss att vara på) och åt på mongolian bbq. Jag åt massor av sushi och Camilla åt massor av friterat och ris. Sedan wokade vi, och jag utmanade henne på att äta en bläckfiskbit. Så det gjorde vi. Det smakade saltvatten och fisk...och konsistensen var konstig och jag fick kväljningar när jag skulle svälja, men det var ju en kul grej. Haha.

Har nu spenderat två timmar på att kolla på extramaterialet på twilight dvdn och nu satte jag igång den vanliga filmen också. Vet inte varför för det kommer inte vara slut förrän 1...men jag antar att det är värt det. MWAHAHA.
But, lack of Kellmett makes Kim unhappy.
(Ja, jag är ett Emmett-fan. Jag tycker Edward är en av de tråkigaste karaktärerna i boken (fast rpatz är otroligt yummy, så det spelar ingen roll i filmen).
Hihi, ska skriva lite medan jag kollar och hämta iskallt vatten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0