Birthday-child.. snart

Datum: 2009-11-09 | Tid: 12:24:08
Jag fyller ju år imorgon och på lördag ska jag och massa kompisar dra ut på krogen, min exklusiva krogoskuld ska tas!

Jag har funderat i flera veckor på vart vi ska dra och nu har jag äntligen bestämt mig, I think!

Vi börjar med Klubb Blå - nästan inga av mina kompisar har varit där och jag tyckte det verkade kul där!




Lite info om klubb blå:



Alltid på Blå:
Fri entré före 22.00!
Efter 22.00: 90 kr

-21-23: Kvällens flasköl, vin, cider eller shot 19 kr!
-23-03: Kvällens flasköl, vin, cider eller shot 25 kr!
-Alkoholfritt från 15 kr, mat från 75 kr!

-2 våningar, 2 dansgolv, 2 barer.
-Övre dansgolvet: Partyhits & schlagers
-Nedre dansgolvet: RnB och radiohits

Detta är helgklubben Blå:
Varje fredag och lördag huserar helgklubben Blå i Viper Rooms lokaler. Blå är klubben för dig som gillar att festa, dansa till bra musik, se heta artister uppträda och träffa nya människor! Vår eminenta vaktstyrka kommer i sammarbete med våra värdinnor att ge dig ett garanterat trevligt bemötande i entrén varpå dörrarna till vårt 600 kvadratmeter stora partypalats öppnas för just dig! Väl inne så kan du strosa runt på två våningar, dansa till två olika sorters musik eller bara hänga i någon utav våra två barer. Förvänta dig mer, välkommen till Blå.

-Öppet fredagar & lördagar mellan 21.00 och 03.00



Jag tycker det verkar kul i alla fall!

Efter klubb blå drar vi till Harry B James för att tagga ner lite och lyssna på bra musik!

Fan vad kul det ska bli!!






Kommentarer
Postat av: Evelina

Va kul! Grattis i förskott! =)



SV: Håller helt med i din åsikt om svininfluensan! Bra sagt! =)

2009-11-09 @ 13:15:16
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: emelie

ooou låter kul! vi ska nog till Collage elelr metro med Yassie! ;D

2009-11-09 @ 13:45:47
URL: http://emeliewallins.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ett tips, gå vart som helst utom till Viper(Dvs fräscha klubb blå) det är det absolut värsta stället som finns, bara äckligt folk där och jag säger bara det finns en anledning till att "spriten" är så billig.

2009-11-09 @ 19:09:12
Postat av: Anonym

haha harry b har ju 20-årsgräns på helger och är alltid knöckfullt nu för tiden på grund av alla fjortisar som lyssnar på bandit som hört om klubben på radio :p så dör kommer du nog inte in, flicka lilla

2009-11-10 @ 14:04:36
Postat av: Anonym

Viper är det största fjortisstället som finns. Dessutom är alkoholen utblandad med vatten.

2009-11-10 @ 14:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0