Dagens konversation

Datum: 2009-11-12 | Tid: 13:30:06

Samhällslektion och jag ska berätta för Fredrik att jag och Kim ska vara med i juryn till julshowen så att vi inte kommer komma på lektionen imorn.

Jag: Freedriiik
Fredrik: jaa *går till mig*
Jag: Jag ska vara med i juryn till julshowen imorn så jag kan inte komma på lektionerna
*hannan skriker av skratt i bakgrunden*
Fredrik: Va? Jag hör inte det är någon som gapar i bakgrunden
Kim: Håll käften Hannan!
*Jag tittar på Hannan som asgarvar och sedan säger hon något roligt som jag inte minns och jag, kim och Hannan skriker av skratt i några minuter för länge. Fredrik står kvar brevid och tittar skeptiskt på*
Jag: *harklar mig* eeh, Jag ska vara med i julshowsjuryn imorn
Fredrik: *tittar på mig*
Jag: *tittar ner, tittar runt, tittar upp på Fredrik*
Fredrik: *tittar på mig*
Jag: Så.. jag kommer inte kunna gå på några lektioner imorn.
Fredrik: *tittar på mig*
Jag: *vrider mig, lite halvt obekväm*
Fredrik: *tittar på mig med ett falskt leende*
Jag: Sa jag att kim ska vara med också?
Fredrik: *skakar på huvudet*
Jag: Okej, kim ska vara med också!
Fredrik: *nickar en gång och fortsätter titta och le falskt*
Jag: *tittar på kim* Ska jag vänta på svar, springa här ifrån eller ska jag låtsas som ingenting?!
Kim: *rycker på axlarna*
Jag: *Vänder mig mot datorskärmen och fortsätter jobba*







Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Konversationer kan vara bra roliga :P

2009-11-12 @ 15:58:49
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: LAASTNIGHT

Hejsan!

Jag vill bara medela dig att jag precis skapat en blogg som kommer handlar mycket om musik, kändisar, kläder, tips och massa annat skoj. Denna blogg kommer ej handlar om mig eftersom det är väldigt vanligt att många personer just bara fokuserar på sig själv i bloggen. Därför vill jag förmedlar något annat än just det. Hoppas du finner intresse och spanar in min blogg:)

Ha en fortsatt trevlig dag. MVH/ http://laastnight.blogg.se

2009-11-12 @ 16:47:02
URL: http://laastnight.blogg.se/
Postat av: Kim

ahhaha fan vad kul vi kan ha

2009-11-12 @ 17:20:00
URL: http://kimilla.blogg.se/
Postat av: Hannan

HAHAHAHAHAHHAHAHAH förlåt men det var sååååå jävla roligt!!! kunde fan inte andas:D

2009-11-12 @ 20:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0