En sjuhelvetes onsdag/torsdag

Datum: 2009-11-19 | Tid: 08:16:53

Fyfan vilken dag.
Ingenting kunde få mig på dåligt humör (trodde jag i alla fall)

Jag går upp klockan sju, gör mig i ordning för att ta mig till C31 och skriva nationellt prov. Träffar Adam på busshållsplatsen och sen kommer hans kompis så vi får skjuts.

Skriver med feta takten och blir klar tidigt och till och med nöjd med min uppsats.

Fördriver tid genom att åka till centrum och införskaffa cream cheesen som Sara och jag glömde att köpa.

Åker hem och kissar

Åker hem till Sara och vi börjar baka cupcakes.

Inser att vi inte har ägg, går till Statoil och köper ägg

Fortsätter baka

Inser att vi inte har tillräckligt med florsocker. Jag springer över till grannen för att be om mer. Sen är vi ändå tvugna att åka till Centrum för att köpa mer.

Gör klart cupcakes

Ringer för att kolla att N1 är hemma. Det var han inte. Han var i stan.

Där brast mitt humör! Och inte bara mitt för den delen. Saras också. Vi satt och gnällde i en halvtimme innan vi såg N2's nuna i köksfönstret.

Åker och lämnar cupcakesen till N1.

Halvspringer till Centrum för att hoppa på en buss som ska ta mig till jobbet

Åker till jobbet, får öppna upp Marabou (<3) och stå där i tre timmar. Står med en astrevlig tjej.

Jag är på bra humör igen. All cred till Sandra Hedlund som var så trevlig och hjälpsam! <3

Åker till Medis med Filippa och Camilla, möter Katti och vi beger oss till något ställe där alla andra är.

Vi går till Harry's. Camilla, Katti och Therese drar hem.

Vi röjer på Harry's.

Folk droppar av allt eftersom. Kvar är jag, N1, Gogge och Åhlén

Vi börjar bege oss hemmåt. Klockan är nu tre och jag är dyngrak.

Träffare Jocke vid busshållsplatsen och pratar snabbt med honom innan jag måste skynda mig på bussen. Sitter och ger N1 och Gogge huvudmassage.

N1, Gogge och jag går av vid Bergfoten, säger hej då till Åhlén och beger oss till Statoil

Alla tre drar hem till mig och tränger in sig i min extremt stora säng.

Två timmar senare ringer min klockan och det är dags att gå till skolan.


Conclusion: Jag är fortfarande typ full, snäppet mot bakis, trött som faen och ska nu genomlida en skoldag.
Jättebra Kim, jättebra.
Det var värt det, though.

Det här blir AWESOME!







Kommentarer
Postat av: Sara

Men gud, tänk lite kvinna! SJÄLVKLART!

2009-11-19 @ 09:04:32
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0