Fotoredigering

Datum: 2009-11-09 | Tid: 16:27:35
På fotolektionen idag så ägnade vi oss bara åt redigering. Jag var helt lost eftersom jag förlorat all kreativitet som min kropp kan skaffa, åt att skriva på Stranded, så det gick egentligen inge vidare, utan jag satt bara och lekte med effekter och tutorials på nätet. Dessa två bilder fick jag ut av det.
Den tredje är på Camilla och det är den enda jag är nöjd med, eftersom jag ansträngde mig lite mer med den än med de andra.


Min lärare tyckte att känslan och bilden motsa sig själva eftersom att rosen är rätt kantig och för att det är taggtråd med i bilden. Jag kan hålla med honom.


Mitt "självporträtt". Med effekter så fick jag bilden att se ut som om jag lever ett liv med cigaretter, böcker, mobilen, musiken, datorn, skrivblocket och LSD varje dag.



Camilla, som blev helt chockad när jag sa att det där var hennes naturliga ögonfärg. Tänk vad lite kontraster och en svartvit bild kan göra med ögonen.


Nu ska jag plugga järnet. Läsa tio sidor i historiaboken, och föra anteckningar på det. Skicka iväg ett mail med intervjufrågor och försöka hinna med att skriva 1,300 ord på boken så att jag inte halkar efter.
Laters!








Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken pudding längst ner!

2009-11-09 @ 17:34:34
Postat av: Camilla

Vilken pudding längst ner!

2009-11-09 @ 17:34:45
Postat av: Kim

psssh

2009-11-09 @ 18:02:25
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0