Mörrn'

Datum: 2009-11-25 | Tid: 09:11:26

Sitter i skolan...textlektion. UNDERBART!
Var lite död när jag vaknade i morse men kom ändå upp utan problem. Fick en chock när jag såg att N1 låg bredvid mig.
Detta är ungefär händelseförloppet;
*Vänder på mig*
*Tittar konstigt på den halvt sovande figuren bredvid mig*

Tänker; "Sara?"
*Tittar lite mer, inser att det inte alls är Sara som ligger där*
Tänker; VAFAN? VAR ÄR SARA?!?! HON LÅG JU HÄR ALLDELES NYSS!"
*Inser att Sara gick upp för ett tag sen och antagligen sitter på bussen påväg till praktiken, med tanke på vad klockan var*
*Går upp och gör mig i ordning för skolan*


HAHAHAHA.
Sometimes I fail.



Inte blev det bättre för att alarmklockan (Gogges föräldrars) ringde flera gånger idag, och sen när jag gick och borstade tänderna ringde min mobil igen.
Svårt och sova...kanske?

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Hahahah xD hörde du mitt sms jag fick kl 4 imorse?!

2009-11-25 @ 13:07:27
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Andréa

Haha, söt bild.

2009-11-25 @ 16:32:05
URL: http://makeupartisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0