party every day

Datum: 2009-11-15 | Tid: 12:42:33



Nu blir det ännu ett sånt där überlångt inlägg om gårdagen, men då jag och camilla ska åka och bakiskäka innan jobbet ska jag försöka vara lite kortfattad.

Jag kom hem klockan fyra på fredagsnatten och däckade i sängen, mycket väl medveten om att jag skulle upp fyra timmar senare och börja göra mig i ordning till jobbet. Vaknade igen, duschade och fixade till mig. Packade påsen med saker inför kvällen och begav mig mot gullmars.
När jag väl kommer dit inser jag att jag har glömt plånboken.
(Fast det löste sig sen, och jag orkar inte berätta hur och när och varför, för det är en lång och tråkig historia och jag är för pissigt bajstrött för att återberätta den)


Börjar jobba klockan 10 och fortsätter sedan att jobba till ungefär tjugo över nio och sen gör jag mig i ordning och rusar till Gullmars där Filippa, Chrippa och Fredde väntar. Sen kommer Katti också.
Thing is, folket jag är med är jätteotaggade på att dra till Klubb Blå, eftersom klockan har passerat tio och vi då måste betala inträde, men trots det så följer Katti och Filippa med mig och grabbarna drar till Donken för att möta upp de andra och sedan dra till Nivå eller något sånt.
Vi går in, dricker, dansar, dricker, dansar, röker, dansar, dricker. Sen utmanar Camilla mig att gå upp på den lilla scenen, som fungerade som sittplatser, mot en öl och där står jag en stor klunk cider senare och dansar vilt med människor jag inte känner.
Och scenen var en väldigt bra utkiksplats eftersom jag såg hur grabbarna började röra sig innåt och blev glad.

Introduktion till kvällen avklarad.
Nu snabbspolar vi.



Dans
Dricker
Jag och Gogges tävling som Camilla var med i senare (Jag vann med 19)
Apfull och halvsover i en soffa
Mer dricka
Dansken Holger xD

Och sen kommer jag inte ihåg mer.
Och nu ska jag klä på mig vettiga kläder och dra till Kakkan.







Kommentarer
Postat av: arvidth

fockyou du bill är kille om du går in på min blogg igen såå eldar jag din mun

2009-11-20 @ 22:48:09
Postat av: arvidth

fockyou du bill är kille om du går in på min blogg igen såå eldar jag din mun

2009-11-20 @ 22:48:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0