Snark

Datum: 2009-11-11 | Tid: 16:48:24
Nu är jag slut både psykiskt och fysiskt.
Skolan bara tränger sig på, och med Historiaprovet smygandes, en artikel att skriva och ett tal att förbereda så är jag äckligt stressat på ett lugnt "skjuta-upp-det-till-nästa-dag" kind of way som är typiskt för mig. Detta resulterar i att jag sitter där sista dagen och stressar och mår piss.
Dessutom vill jag bara lägga mig och sova och stanna där till på lördag, och sen krypa ner igen och inte gå upp förrän på onsdag och fredag.
Sen får jag gärna gå och lägga mig igen.

Mörkret kväver och skolan dränker, och jag ser ingen utväg i det bistra kvartalet som kallas vintern.
Blääääääää






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0