Ahlgrens rattar

Datum: 2009-10-19 | Tid: 17:10:18



Idag insåg jag något som alla andra säkert insåg för länge sedan. Men vadfaan, det är ju riktigt ordvitsigt ändå!
Ahlgrens RATTAR stödjer.... Bröstcancerfonden! Hajar ni? Rattar? hahaha, förlåt. Jag är lättroad!

Kom precis hem från tandläkaren, inga hål! Go mina tänder! Men däremot så kallade min tandläkare mig för kossa idag, tydligen gnisslar jag tänderna när jag sover så att de har slipats ner.. Snett.. Det är inte så kul.

Skolan var riktigt tråkig idag, jag försov mig ordentligt. Men det var första gången den här terminen så det är väl ok.  Jag, Hannan, Helena och kim förgyllade dagen genom att vara så flummiga som möjligt på lunchrasten, tror att vi slog något slags rekord!









Kommentarer
Postat av: Hannan

Fan vad roligt det var hahah:P

2009-10-19 @ 18:45:36
Postat av: Helena

naaw, vad gullig du e! :) btw, jag asgarvade också när jag kom på det där med rattarna :P

2009-10-21 @ 10:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0