bitchin' n' itchin'

Datum: 2009-10-18 | Tid: 21:46:22
Då jag har lagt in bilder från mobilen, så får ni några bilder och några filmer att gotta er i.
Själv är jag för trött för att bry mig om någonting atm. Jobb + mensvärk + bakfylla = inte kul.

Men först, den efterlängtade filmen om vad som händer när vi är för trötta en orienteringsdag.


What happens in Alby, stays in Alby. That's the way it is



Förbandet soundcheckar



Green day går på och börjar spela. Fullsmockat




Fullt ös, medvetslös











Jesper visar oss hur judar ber





Varm choklad med grädde och skorpor hos Sara



Bowlingklot



N2 och Gogge



Fredde, Olle och N1





Söthunden, Bronx <3



Älgstek och potatisgratäng till middag



Dexters labratorium och andra tecknade serier


 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: helena

Jag älskar vår film <3 sjukt rolig, fast det är nog bara vi som fattar ;) god natt!

2009-10-19 @ 00:48:57
URL: http://nenawiking.blogg.se/
Postat av: Evelina

Haha, skrattar högt åt bilden från er religionstimme! =) Och vad kul med bowling!



SV: Låter intressant! Har du publicerat något redan också? Gått nån kurs? Själv skriver jag allt möjligt som dyker upp i huvudet, men boken jag jobbar på nu är en skräckroman =)

2009-10-19 @ 10:05:45
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0