Camillas vill ha-lista

Datum: 2009-10-07 | Tid: 15:48:04

Det här vill jag ha! (gärna nu)

En kattunge!
Jag vill ha november! (min födelsedag och new moon-premiären!)
Jag vill ha sommar (jag fryser typ hela tiden)
Jag vill duscha (det enda på listan hitills som är realistiskt)
Jag vill träffa en vampyr (xD) (<3)
Jag vill sova
Jag vill ta studenten
Jag vill vara lyckligt kär
Jag vill att klockan ska bli nio för då börjar greys anatomy och efter det är det true blood!

Den som ger mig allt det här kommer jag älska förevigt!


*gåshud* *SKRIK* *GÅSHUUD* *DÖR EN SMULA*






Kommentarer
Postat av: E

nU ÄR VINNAREN utsedd , kolla in för att se om deet var ni !

2009-10-08 @ 07:23:29
URL: http://photobyemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0