Dagens

Datum: 2009-10-21 | Tid: 23:00:27



Konversationen för dagen står Henrik och Hannan för. Tackar för det! ;D

Bakgrunden till detta samtal är att vi sitter och snackar om vad Hannan sagt om Henrik på engelskan eftersom han skolkade.
Och ännu mera bakgrund är att vi skämtar om hur Henq svenneflippar hela tiden. (Det finns en förklaring längst ner angående de olika flipparna vi har)
Anyway, konversationen går lite så här;

Henrik: Hannan!
Hannan: *hör inte*
Henrik: *puttar till bordet med foten så att det nuddar Hannans stol*
Hannan: Vad?
Jag: Vi berättade om vad du sa till Sven igår.
Hannan: *skrattar*
Henrik (med allvarlig min): Förvänta dig ett väldigt argt brev!

~*~*~*~*~*~*~*~*~*~

Att svenneflippa: Man skriver elaka/arga brev till viktiga personer som kan göra något åt problem.
Att ghettoflippa: Man skriker högt och ilsket (orginalflippen eftersom Hannan skällde ut en yngre elev för att hon var kaxig, och i hennes (våran) klass började reta henne och hela tiden säga "Flippa inte nu Hannan!")
Att kinaflippa: Man slåss helt enkelt (jag)







Kommentarer
Postat av: Hannan

Hahahah M07 in my hart^^ BTW han "puttade" till bordet så jag flög fram typ 1 meter! Sen börja alla garva:(

2009-10-21 @ 23:41:01
Postat av: LIENE

sv: jadå med mig är det bra:) Hur är det själv?

2009-10-22 @ 06:47:11
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: RUMPCHOCK!!

Godmorgon sötis! :D

Hur är det med dig då? ;)

KRAMAR PÅ DIG!

2009-10-22 @ 08:43:05
URL: http://rumpchock.blogg.se/
Postat av: emma

sv: Ja, blåmärken är jag också proffs på att få!

Ibland upptäcker man ett nytt blåmärke som man har ingen aning vars ifrån man fått det, äre så för dig också? ;)

2009-10-22 @ 17:27:38
URL: http://emmawikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0