Därför kommer den här veckan suga:

Datum: 2009-10-13 | Tid: 09:02:19
Därför kommer den här veckan suga:

Jag har mens. - Bara en sån sak gör att man vet att dagarna aldrig kommer bli perfekta.

Just i detta ögonblick faller något som liknar snö från himmelen - Ja, jag tror att det snöar?! Som tur är ser det ut som att det smällter på marken, men blir det lite kallare ute så kommer vi ha snö... I oktober? AAAH! Jag hatar snö, jag hatar vintern. Det är mörkt, det är kallt och hur mycket jag än har på mig så fryser jag både ute och inomhus. Särskilt i skolan där de aldrig verkar ha hört talas om element!
Jag vill att det ska blir sommar... fast samtidigt inte för då tar vi studenten, det känns redan nu som att det är för lite tid dit.. Visst, jag längtar men det är lite skrämmande också.

Jag ska bara jobba på torsdag. Jag ska bara jobba EN dag den här veckan. Jag har alltså hela helgen ledig... Vad ska jag göra med helgen? Jobbet har liksom varit min räddning den senaste tiden för man hinner aldrig tänka på jobbet, nu har jag en hel helg att tänka på. Vad ska jag sysselsätta mig med? Hoppas någon annan har någon bra idé, för mitt huvud är helt tomt på idéer. Bara inte filmkväll eller något sånt... Kan inte koncentrera mig på filmer just nu.

Igår insåg jag att jag MÅSTE börja träna. Min mage ser inte ut som den brukare göra, det kanske inte syns för andra, men det syns för mig. Dessutom känns den inte som den brukade göra. Nej, jag måste ta tag i det! Ska försöka köra Zumba minst två gånger i veckan. Klarar jag inte det är det bara att gå ut och börja jogga igen.. I kylan... NEVEER!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0