FITTVECKOR!

Datum: 2009-10-06 | Tid: 22:27:05

Vore jag av manligt kön, skulle jag se ut så där just nu.


De senaste två veckorna har verkligen varit skit.
Jag har sår och blåmärken överallt, jag är trött och grinig och sarkastiskare än vanligt. Negativ om allt som pågår omkring mig och hatisk mot alla som inte gör som jag vill.
HALLELUJAH VILKA VECKOR!

Hann knappt jobba i tjugo minuter innan jag gjort illa min tumme genom att slita bort plast och dra bort nageln så den lossnade från skinnet vilket resulterar i att nageln sitter kvar men att det blöder och svider som satan.
Sen i slutet så dängde jag upp huvudet i en metallkant när jag skulle hälla tillbaka massa popcorn.
SKITKUL, VERKLIGEN!
Jävla skitliv!


Vill bara gå i ide ett par veckor eller månader, och bara vakna upp för viktiga händelser som typ födelsedagar och new moon premiären etc.
Det vore riktigt najs!







Kommentarer
Postat av: Sara

spam eller? xD

2009-10-06 @ 22:48:51
URL: http://svisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0