Flum :D

Datum: 2009-10-17 | Tid: 14:30:23
Alltså jag hade den bästa kvällen igår, den bästa jag har haft på säkert ett halvår. Jag har haft en skitperiod nu och jag skrattade så mycket igår att jag blev helt överväldigad, jag var tårögd när jag kom hem för jag har nog aldrig skrattat så mycket som jag gjorde igår.
Alla var helt höga på kaffe (alltså ingen alkohol - bäst! ) och helt galna, allt var så flummigt och egentligen garvade vi åt ingenting men kul var det! Vi har stöörda videos från igår som jag ska lägga upp! Ni kommer inte fatta någonting men jag gråter av skratt när jag ser dem. Det är verkligen videos jag kan ta fram när jag känner mig nere och kan bli glad av.
I somras gled jag ifrån ett kompisgäng för att jag började vara mycket med några andra, och de senate veckorna har jag glidit ifrån det gänget också pga lite komplicationer.. Så när jag var med de här människora igår kände jag att jag hörde in någonstans igen. Jag och Ida kom fram till att vi ska börja vara med dem mer. De är inte som alla andra, även om man skulle vara ifrån dem ett tag så kan man komma tillbaka och allt är precis som när man lämnade det. Med andra känner man verkligen att det har blivit annorlunda bara man har varit ifrån dem 1-2 veckor.
Jag är glad just nu, tror jag. Vet inte riktigt, jag har nästan glömt hur det känns att vara glad hela vägen in i själen, men jag tror att det kan vara så här det känns!










Kommentarer
Postat av: Kristina

sv: anledningen till att Green Day kom är att de har en större fanbase här i sverige än mcfly. deras skivor säljer bättre än mcfly(eftersom deras skivor inte går att köpa här)det är förmodligen därför GD kom men inte mcfly...än :)

Kram

2009-10-17 @ 14:47:00
URL: http://getmcflytoswe.blogg.se/
Postat av: Marta

Men För i helvete vad det SVIDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DET GÖR ONT I MITT HJÄRTA

2009-10-18 @ 01:45:35
Postat av: Anonym

Du krossar människor, men du är antagligen alldeles för självisk eller dum för att inse det.

2009-10-18 @ 11:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0