get down with the sickness

Datum: 2009-10-16 | Tid: 12:43:56
Idag mådde jag inte så bra när jag vaknade, så jag somnade om och vaknade igen för drygt 40 minuter sen. Har sjukanmält mig och sitter mest och rullar tummarna, och försöker hålla min mage i schack.

Vi lyckades aldrig boka någon resa till London igår, men vi (jag) ska fortsätta idag. Väntar på svar från Expedia.se eftersom de har fått för sig att man inte är vuxen nog att åka utomlands själv förrän man är 19. Skitsnack, säger jag bara!

Och det värsta med Expedia var att det var så jäkla billigt. Vi hade fått pengar över om vi bokat med dem! Men men, jag får fortsätta kolla runt lite och leta efter billiga alternativ!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0