I pray you

Datum: 2009-10-11 | Tid: 12:43:18

Fan vad Chrippa och N2 gnällde över valet av film. Det var på gränsen till irriterande på riktigt, för det tog aldrig slut.

Och jag skiter i vad folk säger, jag tyckte fortfarande att det är en skitbra film. Sen att den inte ens är läskig för att jag sett den så många gånger, det är en annan sak.
Är helt förälskad i the prayer of Elizabeth Bathory också, har haft det sen jag och Elin såg på den här en gång i veckan, när hon sov över hos mig. ^^

 

Come to me clouds.
May you rise your soul as an evil storm
Born to rip them open
Let the cover of night
Bear witness and destroy
Who resist so they
Shall harm me not,
Let the blood of many
Cleanse me,
Preserving
Beauty Eternal
I pray you.






Kommentarer
Postat av: elin

jag tycker fortfarande att den är fortfarande läskig hehehhe (a)



.. I pray you!

2009-10-12 @ 21:12:37
URL: http://trebrudars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0