If this is what life has to offer for me. I might as well go back inside. And fall asleep.

Datum: 2009-10-21 | Tid: 09:44:13

Fy för att gå upp tidigt!
Det gjorde ont i hela kroppen när jag skulle upp idag, jag ville verkligen inte. Men upp kom jag, klockan halv sju gick jag upp och nu sitter jag här och har redan varit i skolan i snart en och en halv timma. Inte ok.
Kim och Niklas sitter och bråkar om något brevid, det sista jag hörde var "Kiim, får jag låna  dina hörlurar". "Neej, du ska jobba" "Men N1 fick juuu.". Hahha niklas är en bebis!
Nu tror jag att Niklas sitter och gör illa Kim på något sätt, hon utbrast just "Inte undra på att jag bits!"

Dagens schema:
Överleva textlektionen - måste  börja skriva frågor och tänka på vad exakt jag vill få ut från rat riot - intervjun.
LUNCH
Religion
Idrott
Sitta kvar en stund och förbereda mig inför morgondagen
Gå hem till Ida och plugga lite
Dra till No hands rep med ida!


Samtidigt så har jag min kamera med mig så jag ska försöka sammanfatta dagen i bilder, så bilder från idag kommer upp ikväll eller imorgon!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0