Jobb jobb jobb

Datum: 2009-10-05 | Tid: 22:17:06
Jobbet var fan askul.

Jag, Elin och Camilla kom dit, åt osv, och sen säger Bruno: ni ska inte vara här!!!
När vi har rett ut strulet så blir vi ombedda att städa kiosker eftersom vi måste vara där i minst tre timmar för att få betalt.
Så vi går till A9 för att städa den så den blir "klinisk ren" och då menar vi sitta på golvet och skrubba metall för att få det att glänsa som en babyrumpa.
Väl där inne drar vi på musik och sen helt plötsligt kommer Bruno och skrämmer livet ur Elin.

1-0

Jag kör även upp handen i en liten metallpigg så jag får ett sår på långfingret, inget stort men tillräckligt djupt för att det ska blöda.

En lite fight uppstår nu och vi ringer dit Bruno för att han ska hjälpa oss med en grej på lagret bakom A9 som skulle rensas ut också. Camilla har krypit upp på hyllan och när han kommer så skrämmer vi honom.

1-1


Sen ser jag att jag har fått ett sår precis ovanför handleden, och detta märker jag när jag får salt i det och det svider som satan.

Städandet fortsätter och vi blir beordrade till A27, men dörren är låst så vi glider runt och letar efter Bruno så att han kan öppna. Han säger att man kan öppna dörren ändå och att han ska komma och visa, så vi tre går dit och väntar men han kommer inte.
Camilla går till den andra dörren (det finns två) och ser att den går och öppna.
Bruno och Jakob skrämmer skiten ur henne, och hon skriker som en stucken gris. (<-- Eget quote från Camilla herself)

2-1

A27 är i princip helt rent, så vi ska åka över till Globen för att hämta Mer och öl till Hovet, så vi hämtar en vagn och tar oss till hissen. När vi ser Jakob och Bruno komma tar vi självklart chansen och gömmer oss bakom hissen för att ge en payback. Detta går inte så bra, för de stannar vid en kiosk och någon blir överexalterad och drar med sig vagnen så att jag sen smäller in med min vrist där, så nu har jag världens svullnad som gör ont.
Vi lyckas i alla fall få en ryckning från Bruno när han och Jakob kommer dit.

2-2

Vi går över till Globen, gör det vi ska, går tillbaka och jag får skjuts på vagnen eftersom jag knappt kan gå. Jakob snubblar på en dold scen och sen står vi och lastar över saker.
Efter det får vi ta en runda och samla upp skräp och kartonger som ska över till Globen och efter det så går vi hem.

Kvällen blev lyckad i alla fall.

Nu ska jag nog lägga mig och sova tror jag.
PEACE OUT!








Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ^^

2009-10-05 @ 22:32:23
URL: http://svisch.blogg.se/
Postat av: Andréa

Er blogg är så fiiin måste jag säga! :)

2009-10-05 @ 22:39:52
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Anonym

VAR MED OCH TÄVLA OM ATT BLI VECKANS BLOGG OCH VINN EN PERMANENT LÄNKNING (detta ger dig fler läsare)



LYCKA TILL!!



http://contest.blogg.se

2009-10-05 @ 23:41:02
Postat av: Missie- The One

Nu kan du se vem som van min veckans blogg tävling! Kolla in så fort du kan! :)

2009-10-05 @ 23:41:55
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0